2009. augusztus 25., kedd

A függöny és árnyéka...


... vagyis játék a mintákkal és még inkább a fényekkel. Fentebb az árnyék, lentebb az árnyékot adó függöny. Igazából csak ennyi volt a cél, amiből végül a gésás sorozat is lett, de arról majd később. Délután ilyen gyönyörű fények közt dolgoztam hajdanán, sokszor egészen addig, amíg besötétedett... és akkor cipeltem haza a munkát. Évekig éltem így, és ma már sokkal bizonytalanabb vagyok ennek -is, mint bármi más dolognak- a minősítésében... annyi biztos, szükséges volt, hogy oda jussak, ahol épp vagyok.


És mivel ma amúgy is márais napom van, álljon itt egy idézet tőle:


"Van egy ilyen szelíd nyári világ, málnaszörppel, aludttejjel, citromos vízzel. Aztán van egy másfajta, tűzvésszel, vérrel, kéjgyilkossággal. Valahol a két világ között élek, málnaszörpöt szopogatok, s közben várom a tűzoltókat vagy a detektíveket."


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése